Termeni si Conditii

Termeni şi condiţii de vânzare, livrare și retur

Prin plasarea unei comenzi confirmați că aveți peste 18 ani și că sunteți de acord cu termenii şi condițiile listate mai jos:

Proprietarul magazinului:
BDLemntech
Șoseaua de Centură București, nr. 97

Popești Leordeni, jud. Ilfov

Tel: +40 733 882 164 ; +40 721 790 564
Internet: www.decopanels.ro
Toate prețurile includ TVA 19%

Pentru a comanda produse care nu se află în stoc, vă rugăm să ne contactați.
A. Politică de returnare.

A.1
Clientul are dreptul de a returna produsele achiziționate în urma unei livrări efectuate de Deco Panels în maxim 14 zile, in cazul comerțului la distanta, prevăzute in OUG 34/2014, fără a oferi vreun motiv. Acceptăm returnarea produsului în condițiile în care produsele nu au fost folosite și se află în ambalajele originale, nedesfăcute. Produsele achiziționate de societăți comerciale NU fac obiectul acestei legi. Costul produselor va fi rambursat cumpărătorului in termen de maxim 14 de zile de la primirea cererii de retur.

A.2.
Clientul are dreptul de a despacheta produsul achiziționat pentru a verifica dacă produsul este conform specificațiilor de pe site.

A.3
Rambursarea va fi acceptată cu condiția ca produsele să nu prezinte urme de utilizare ce depășesc condițiile din punctul A.2. și sunt în ambalajul original, nedeteriorat.

A.4
Bunurile returnate vor fi trimise pe cheltuiala clientului, cu factura și chitanța originală, fișa de garanție (dacă a fost emisă) împreună cu formularul de retur produse cu specificarea dacă suma va fi folosită pe post de credit la următoarea comandă sau dacă va fi returnată în contul bancar specificat de Client.

A.5
Produsele returnate trebuie împachetate corespunzător in alta cutie, nu in cutia originala a produsului. (nu lipiți scotch sau alte etichete pe cutii, aceste acțiuni duc la deteriorarea ambalajului - citește A.3). Pe ambalaj, vă rugăm sa specificați mare PRODUS RETUR.

A.6
Nerespectarea acestor condiții poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatări estetice si tehnice a produsului returnat.

A.7
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele:
a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de
către profesionist;
b) furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora;
e) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
f) contractele încheiate în cadrul unei licitații;

  1. Comanda.

    1.1.
    Comanda plasata de către client în magazinul virtual este prelucrată de sucursala Ilfov.

    1.2.
    Modul de folosire a magazinului virtual este descris în secțiunea Cumpărături la categoria Cum cumpăr?.
  2. Completarea comenzii.

    2.1.
    După confirmarea comenzii, se începe prelucrarea acesteia. Clientul este informat despre starea comenzii prin e-mail. În plus, clientul poate verifica starea comenzii pe site la secțiunea Contul meu.

    2.2.
    În cazul plății în avans, clientul este rugat să achite imediat după lansarea comenzii. La finalizarea comenzii, clientul poate deschide și salva fișierul factură proforma, care conține detalii despre facturare. Fișierul mai este disponibil și la categoria Contul meu.
    Comanda se finalizează la confirmarea încasării sumei de către bancă (poate dura până la 3 zile lucrătoare). Dacă factura nu este încasată în cel mult trei zile, comanda va fi anulată.
  3. Anularea comenzii.

    3.1.
    Se poate anula o comandă doar dacă aceasta este în stadiu incipient. Pentru a face asta, clientul va trebui să sune la +40 721 790 564, de luni până vineri între orele 9:00-18:00.

    3.2.
    Comenzile care au fost confirmate și trimise nu se mai pot anula.

    3.3
    Orice comanda este valabila 14 zile. În cazul alegerii opțiunii de "plată în avans", comenzile neachitate în 14 zile vor fi anulate automat după această perioadă. Aceeași condiție se aplică și la opțiunea "ridicare de la sediu".
  4. Timp procesare comandă.

    4.1.
    Facem tot posibilul să onorăm comenzile cât se poate de repede, dar nu lucrăm sâmbăta şi duminica. Comenzile plasate vineri și în timpul week-endului vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.

    4.2.
    Produsele care se află în stoc vor fi trimise în maxim 48 de ore de la confirmarea comenzii.

    4.3.
    Pentru produsele care nu se află în stoc:

    * în cazul comenzilor cu valoare mai mare de 2000 lei, timpul de livrare este de maxim 10 zile.

    * pentru comenzi mai mici, timpul de livrare depinde de următorul transport în care se pot include articolele dorite.
  5. Modalitatea de livrare şi costurile de transport.

    5.1.
    Colaboram doar cu firme consacrate de curierat. Timpul de livrare depinde de firma de curierat. In cazul comenzilor mari ce depășesc 10.000 Ron sau Echivalent in Euro transportul se negociază

    5.2.
    Produsele cu dimensiuni atipice se pot ridica doar personal de la sediul nostru. Comandând astfel de articole, clientul este de acord să ridice personal marfa de la sediul nostru.

    5.3.
    Costurile de transport vor fi calculate după plasarea comenzii. Clientul va fi informat asupra costurilor în maxim 2 zile lucrătoare, prin e-mail.
  6. Plângeri.

    6.1.
    Toate articolele din gama noastră sunt acoperite de garanția de 24 de luni. Detalii despre perioada de garanție sunt plasate pe partea de sus a garanției fiecărui articol.

    6.2.
    Dacă la primirea unui produs(e), constatați defecte tehnice cauzate de o eventuală deteriorare mecanică din timpul livrării, sau conținutul nu coincide cu comanda consultați Politica de returnare şi de reclamații.

    6.3.
    Dacă plângerea este justificată, produsul va fi înlocuit cu un produs nou și cheltuielile de transport vor fi preluate de către noi.
    Dacă înlocuirea produsului nu este posibilă, atunci vă vom returna suma plătită, în acest scop vă rugăm să ne comunicați şi numărul dvs. de cont.
  7. Confidențialitate.

    8.1.
    Administratorul datelor, inclusiv al celor personale ale clienților este proprietarul site-ului.

    8.2
    Informații complete despre politica de prelucrare a datelor personale.
  8. Documente în formă electronică.

    9.1.
    La secțiunea My Accountaveți acces la comenzi și facturi proforma sub formă PDF.

 

Politica de returnare și garanție

Toate produsele prezentate în catalogul nostru au garanţia standard de 24 de luni. Baza alcătuirii unei reclamații constă în foaia de garanție ce trebuie returnată la Deco Panels. Dacă un produs nu beneficiază de această fisa, este suficientă o copie a chitanței sau facturii.


  1. Garanția - Termeni si Condiții

1.1.
Perioada standard de garanție și de exploatare a produselor este de 24 de luni de la data vânzării.
1.2.
Toate etichetele și sigiliile de garanție trebuie să fie complete și intacte.

1.3.
Garanția nu acoperă daunele datorate accidentelor sau utilizării incorecte a produselor (exemplu: șoc mecanic, defecte cauzate de umiditate excedentă/ apă sau alte lichide ce au deteriorat produsul). De asemenea, garanția nu acoperă produsele modificate de utilizator, de exemplu tăieturi, perforări sau loviri de orice natura.

1.4.
Garanția nu acoperă daunele cauzate de incendiii sau de probleme apărute din cauza naturale.


1.5.
Reclamația trebuie să includă cel puţin Formularul de Reclamaţie ce trebuie completat în totalitate.

 

1.6

Produsul vizat trebuie să fie însoțit de toate manualele de instrucțiuni, accesorii și trebuie împachetat corespunzător.

1.7.
Reclamația nu va avea efect dacă formularul nu este completat corect, în special dacă nu sunt menționate problemele produsului, sau dacă produsul nu este împachetat corespunzător punctului 1.6.

1.8.
Deco Panels își păstrează dreptul de a efectua reparații plătite, informând Clientul în timp util în astfel de situații - în cazul în care se descoperă că produsul a fost utilizat necorespunzător și mai ales în cazurile în care daunele au survenit în urma uneia din situațiile descrise la pct 1.3-1.5, reparațiile vor fi suportate de client.


  1. Reclamații - detalii procedurale

2.1. Probleme de livrare.

2.1.1.
Livrările nu sunt asigurate (pentru livrări asigurate vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin email).

2.1.2.
Clientul trebuie să verifice întotdeauna coletele și conținutul acestora în momentul livrării, în prezenta curierului.

2.1.3.
În cazul unor defecte vizibile ale coletului (ce pot duce la bănuiala că produsul aflat în interior poate fi deteriorat sau poate lipsi), coletul nu trebuie acceptat și pe foaia de expediție trebuie notate defectele, deteriorările sau lipsa produsului.

2.1.4
La acceptarea produsului livrat, clientul trebuie să despacheteze coletul în prezenta curierului și să inspecteze condiția fizică a produselor. În cazul unor deteriorări, trebuie completat un formular de reclamații (oferit de curier). O copie a formularului este preluată de curier, iar cealaltă trebuie trimisă imediat prin e-mail la office@decopanels.ro.

2.1.5.
Dacă după primirea coletului clientul observă că acesta nu conține produsele facturate atunci acesta este obligat să anunțe cât mai repede posibil această situație la telefon +40 733 882 164   |   +40 721 790 564 sau prin mail cu o descriere căt mai amănunțită la.

2.2. Politică de returnare.

2.2.1
Clientul are dreptul de a returna produsele achiziționate în urma unei livrări efectuate în maxim 14 zile, in cazul comerțului la distanta, prevăzute in OUG 34/2014, fără a oferi vreun motiv. Acceptăm returnarea produsului în condițiile în care produsele nu au fost folosite şi se află în ambalajele originale, nedesfăcute. Produsele achiziționate de societăți comerciale NU fac obiectul acestei legi, de asemeni nici produsele care nu sunt in stoc si se aduc pe comanda speciala sau produsele livrate personal. Costul produselor va fi rambursat cumpărătorului in termen de maxim 14 de zile de la primirea primirea cererii de retur.

2.2.2.
Clientul are dreptul de a despacheta produsul achiziționat pentru a verifica dacă produsul este conform specificațiilor de pe site.

2.2.3
Rambursarea vor fi acceptată cu condiția ca produsele să nu prezinte urme de utilizare ce depășesc condițiile din punctul 2.2.2. și sunt în ambalajul original, nedeteriorat.

2.2.4
Bunurile returnate vor fi trimise pe cheltuiala clientului, cu factura și chitanța originală, fișa de garanție (dacă a fost emisă) împreună cu formularul de retur produse cu specificarea dacă suma va fi folosită pe post de credit la următoarea comandă sau dacă va fi returnată în contul bancar specificat de Client.

2.2.5
Produsele returnate trebuie împachetate corespunzător in alta cutie, nu in cutia originala a produsului. (nu lipiți scotch sau alte etichete pe cutii, aceste acțiuni duc la deteriorarea ambalajului - citește 2.2.3). Pe ambalaj, vă rugăm sa specificați mare PRODUS RETUR.

2.2.6
Nerespectarea acestor condiții poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatări estetice si tehnice a produsului returnat.

2.2.7
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanta şi contractele în afara spațiilor comerciale următoarele:
a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de
către profesionist;
b) furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora;
e) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
f) contractele încheiate în cadrul unei licitații;

2.3. Produse defecte

2.3.1. Defectele observate înaintea punerii în opera.

2.3.1.1.
Clientul are dreptul de a despacheta produsul achiziționat pentru a verifica dacă produsul este conform specificațiilor de pe site.

2.3.1.2.
Dacă imediat după livrare (dar nu după mai mult de 48 de ore), produsul prezintă, rugăm clientul să se prezinte cu produsul la sediul DecoPanels sau după consultarea în prealabil cu personalul nostru la numerele de telefon: +40 733 882 164   |   +40 721 790 564


2.3.1.3.
Produsul trebuie trimis înapoi în ambalajul original, împachetat cu atenție, cu formularul de garanție completat în totalitate, copii ale documentelor de vânzare și fișa de garanție (dacă a fost emisă). Coletul trebuie să fie neapărat marcat cu "RETUR ".

2.3.1.4.
Dacă produsul nu se poate repara și nu prezintă semne de utilizare, este complet, iar ambalajul este în condiții bune, îl vom schimba cu același produs, costul transportului fiind acoperit de către DecoPanels. Dacă un schimb de acest gen nu este posibil, banii vor fi returnați.

2.3.2. Deteriorările apărute în timpul exploatării.

2.3.2.1.
Când produsul deteriorat este trimis pentru reparații în garanție (adică atunci când deteriorarea este rezultatul unei avarii interioare şi nu rezultatul unei influențe externe), Clientul este obligat să trimită produsul pe cheltuiala sa. Produsele trimise către DecoPanels cu ramburs sau plată la destinatar nu vor fi ridicate, decât în cazul în care acest fapt a fost convenit cu un operator  DecoPanels.
Date de contact departament retur: office@bdlemntech.ro

2.3.2.2.
Dacă produsul nu se califica pentru reparații în condiții de garanție, clientul va fi notificat si va hotărî dacă dorește să suporte costurile de reparație sau dorește returnarea produsului nereparat.

2.3.2.3.
În cazul în care produsul se dovedește a fi în stare bună, iar defectul semnalat a fost cauzat de manipulare/instalare incorectă, produsul va fi returnat clientului pe cheltuiala sa.

2.3.2.5.
Scrisoarea de reclamaţie trebuie să includă cel puţin Formularul de Reclamaţii, ce trebuie completat în totalitate.